قیمت روش ترمیم مو هالیوودی در ایران

قیمت روش ترمیم مو هالیوودی در ایران

روش ترمیم مو هالیوودی

زیبایی خواست طبیعی و غریزی انسان است. بسیاری از مردان و زنان همواره به دنبال این هستند که ظاهری زیبا داشته باشند. بسیار دیده می شود که افراد با دیدن ترمیم مو هالیوودی ، به این فکر می افتند که همانند آنها از موهایی زیبا و شفاف داشته باشند. این موضوع را می توان از گفته های افرادی که به کلینیک های ترمیم مو مراجعه می کنند به خوبی دریاففت نمود. اما نکته ای که در این میان از دیدها پنهان مانده است این است که حتی بسییاری از ستاره های هالیوودی نیز از روش های ترمیم مو استفاده می نمایند تا ظاهری زیبا داشته باشند. از این رو می توان گفت که شما نیز می توانید همانند ستاره های هالیوودی از روش های ترمیم موی هالیوودی استفاده کنید.

قیمت ترمیم مو هالیوودی

به این منظور می توانید با استفاده از راهنمایی های ما در مورد نحوه ی ترمیم موی خود، به ظاهری همانند ستاره های هالیوودی دست پیدا کنید. اما لازمه ی این موضوع این است که مو و پوست سر شما قابلیت این را داشته باشد که حجم موی مورد استفاده برای ترمیم موی طبیعی را فراهم نماید. در ترمیم مو به روش های طبیعی، از قسمت های پشت و کناره های سر که به عنوان قسمت دهنده یا بانک مو شناخته می شود، تعدادی از موها برداشته می شوند و در نقاطی که دچار ریزش شده اند کاشته می شوند.  توجه داشته باشید که این کار یک فرآیند بسیار تخصصی است و موفقیت در آن مستلزم این است که شما تحت نظر یک پزشک مجرب ترمیم مو را انجام دهید.

ترمیم موی هالیوودی

از ابتدای تولد میزان رشد موها همواره روندی نزولی دارند بنابر این اگر قسمتی از موهای سر شما به دلیل عوامل ژنتیکی و یا اختلالات هورمونی دچار ریزش شود، بخشی از موهای شما از دست رفته است و این موضوع قابل برگشت نخواهد بود.  اما با مراقبت های صحیح از موهای ترمیم شده می توان عمر ماندگاری آنها را بسیار بیشتر کرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی ما از مشاوره های تخصصی در مورد ترمیم موهایتان استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید از روش ترمیم مو هالیوودی ، موهایتان را شبیه به سوپر استفار های هالیوود کنید.  توصیه می کنیم که قبل از هر کاری این موضوع را با پزشک متخصص مو در میان بگذارید و در صورت امکان با استفاده از روش های مو به ظاهر دلخواهد خودتان دست پیدا کنید.

ترمیم مو به روش هالیوودی

پروسه ی ترمیم مو توسط پزشک متخصص.

ممکن است بسته به محدودیت های مربوط به پوست سر.

موهای شما حتی تا ۱۰ جلسه هم ادامه داشته باشد.

از آنجایی که در روش ترمیم مو هالیوودی از موهای طبیعی خود فرد استفاده می شود.

می توان تضمین کرد که این موها در صورت مراقبت صحیح همانند موهای طبیعی رشد خواهند کرد.

ظاهر شما برای مدتی طولانی زیبا و آراسته باقی خواهد ماند.

البته امروزه متدهای جدیدی نیز برای روش ترمیم موی هالیوودی استفاده می شود.

که در آن به بانک موی فرد نیازی نیست.

اما در این متدها ممکن است بخش ترمیم شده رشد مناسبی نداشته باشد.

فرد مجددا مجبور به ترمیم مو شود.