ترمیم موی خشک شکننده و آسیب دیده وز

ترمیم موی خشک شکننده و آسیب دیده وز

روش درمان ترمیم موی خشک

ترمیم موی خشک یکی از فاکتورهای مهمی است که در ظاهر هر شخص به چشم می خورد و طبیعی است که باید به آن توجه ویژه شود. در این میان گاهی به دلایل مختلف ( از جمله اختلالات هورمونی، شستشو زیاد و استفاده از رنگ مو و قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی خشک) ممکن است مو خشک و بد حالت شود.بسیاری از افراد از خشکی مو رنج می برند اما دقیقا نمی دانند با خشکی موهایشان چه کنند! از نشانه های تشخیص خشکی مو تیره شدن و همچنین از دست رفتن رطوبت و شکنندگی آن می باشد.

ترمیم موی خشک و شکننده

ترمیم موی خشک را نمی توان به راحتی حالت داد و موها پس از حالت دهی بسیار در هم ریخته و نامرتب به نظر می آیند. شکنندگی موهای خشک باعث می شود که در قسمت های انتهایی مو، موخوره مشاهده شود. مشخصا زمانی که موهای شما خشک می شود، باید در فکر مراقبت بیشتر از آن باشید و بهتر است برای جلوگیری از آسیب به موهایتان از روش های صحیح ترمیم موی خشک بهره بگیرید. بسیاری گمان می کنند که خشکی مو زمانی بوجود می آید که آنها کمتر به موهایشان توجه کرده اند و آن را کمتر شسته و یا شانه زده اند.

ترمیم موی خشک و آسیب دیده

نکته ی مهم این است که اصلی ترین دلیل خشکی مو دستکاری بیش از حد آن می باشد. برای رفع خشکی مو راه های بسیاری وجود دارد. استفاده از روغن های مخصوص و همچنین ماسک های مختلف می تواند در بر طرف کردن خشکی مو موثر باشد. توصیه می شود برای رفع خشکی مو از شامپوهای معتبر مخصوص موهای خشک استفاده کنید زیرا ترکیبات این شامپو کمبود های چربی و ویتامین موها و پوست سر شما را تامین خواهند نمود. پس از شستشو بهتر است از نرم کننده استفاده نمایید تا چربی بیشتری به موهایتان برسد و موها شفاف تر و لغزنده تر شوند.

ترمیم موی خشک وز و فر شده

نیازی نیست هر روز موهایتان را بشویید.

تا رطوبت را به موهایتان دوباره برگرداند.

تنها هر دو یا سه روز یکبار شستشوی موها کافی است.

کلر می تواند خشکی موها را تشدید کند.

از آنجایی که از این ماده در استخر ها به وفور استفاده می شود توصیه می کنیم.

که در هنگام شنا حتما از کلاه شنا استفاده کنید.

تا میزان تماس کلر با موهایتان به حداقل برسد.

استفاده از سشوار ، اتو مو و همچنین فرکننده های مو می تواند باعث خشک تر شدن موهایتان شود.

بنابر این تا آنجا که ممکن است در دوره ی ترمیم مو از آنها استفاده نکنید.

ترمیم کننده موی خشک

یکی از مهمترین موضوعات برای موفقیت در ترمیم موی خشک داشتن وعده های غذایی سالم. می باشد. استفاده از مواد طبیعی از جمله میوه و سبزیجات می تواند نقش پر رنگی در بهبود موهای شما داشته باشد. در بسیاری از موارد می توانید موهایتان را با درمان های خانگی ترمیم کنید اما در صورتی که برای ترمیم موهایتان نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید بهتر است با ما تماس بگیرید تا بهترین راه کارها با توجه به نوع و حالت موهایتان را در اختیار شما قرار دهیم.