کاشت مو به روش hrp

کاشت مو به روش hrp چیست؟

با پیشرفت علم بشری کاشت مو به روش hrp در زمینه های مختلف و بخصوص در زمینه پزشکی، روز به روز روش ها و عمل های جراحی زیبایی مختلفی ارائه می شوند و با استفاده از این روش ها می توان زیبایی را که آرزوی دیرینه بشری است برای بسیاری از افراد به ارمغان آورد. مو یکی از مهم ترین فاکتورها در زیبایی افراد می باشد که البته این فاکتور زیبایی بسیار آسیب پذیر و حساس می باشد و ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار ریزش مو و آسیب های جدی گردد. از این رو روش های مختلفی برای کاشت و ترمیم مو ها توسط متخصصان زیبایی و متخصصان پوست و مو ابداع شده اند.

هزینه کاشت مو به روش hrp

برای مشتریان کاشت مو که دائما درباره آن سوال می پرسند، قیمت و هزینه های کاشت مو به روش hrp می باشد. هزینه کاشت مو به روش hrp یک مقدار ثابت نمی باشد و پارامترهای متعددی در تعیین هزینه کاشت مو به روش hrp تاثیر گذار خواهند بود. از جمله این پارامتر ها می توان میزان تخصص و تبحر پزشک متخصص، اعتبار و شهرت پزشک، تعداد جلسات لازم برای پر کردن منطقه تاسی سر فرد و مساحت ناحیه تاس یا کم مو بر روی سر فرد اشاره نمود. به شما توصیه می کنم که به هیچ وجه فریب تبلیغاتی که در آن ادعا می شود که کاشت مو به روش hrp با هزینه بسیار پایین برای شما انجام خواهند داد، را نخورید. این قیمت های پایین حاکی از عدم کیفیت کار و عدم تخصص کافی و تبحر کسی است که پروسه کاشت مو را انجام می دهد.

معایب کاشت مو به روش hrp

روش hrp نسبت به دیگر روش های کاشت مو همچون روش کاشت موی fit و روش کاشت موی fut بسیار جدیدتر و پیشرفته تر می باشد. در روش های قدیمی fit و fut برای کاشت مو تک تک ریشه های مو را به روش جراحی و یا پانچ دستی از بانک موی فرد جدا می کردند و سپس در نواحی کم مو و یا تاس با ایجاد شکاف های کوچکی در سر موهای برداشته شده را می کاشتند. این روش ها علاوه بر داشتن درد و ناراحتی بسیار برای بیمار و عدم ایجاد تراکم یکسان در تمامی قسمت ها بسیار زمان بر بودند و همچنین محل برداشت موها بر روی سر فرد به شکل یک ضایعه تا همیشه باقی می ماند.

مزایای کاشت مو به روش hrp

۱- در این روش به دلیل آنکه جراحی بر روی سر فرد انجام نمی شود، نیازی به بیهوشی نمی باشد و هیچ گونه برش و یا بخیه ای در این روش بر روی پوست سر بیمار ایجاد نمی گردد، در واقع کاشت مو به روش hrp به روش کاشت موی بدون جراحی شهرت یافته است.

۲- از روش کاشت موی hrp می توان علاوه بر کاشت موهای سر برای کاشت مو در سایر نواحی سرو صورت نیز استفاده نمود.

۳- موهای کاشته شده به روش hrp بسیار طبیعی می باشند.

۴- از تراکم بسیار بالایی بر خوردار هستند.

۵- تراکم موهای کاشته شده به روش hrp می تواند .

۶- تا سه برابر بیشتر از موهای کاشته شده به روش fit و fut باشد.

کاشت مو به روش hrp چگونه است؟

۱- در روش hrp امکان کاشت ۱۴۰۰۰ مو در یک جلسه وجود دارد لذا می توان گفته که این روش از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

۲- علی رقم سرعت بالای این روش پس از کاشت مو به این روش هیچ زخم و خونریزی بر روی سر فرد ایجاد نمی شود و در واقع پس از کاشت مو به این روش بیمار نیاز به ریکاوری چندانی ندارد و چیزی به عنوان دورا نقاهت پس از کاشت مو در روش hrp موجود نمی باشد، بیمار می تواند پس از پروسه کاشت مو به روش hrp در محل کار خود و یا هر جای دیگری که بخواهد حاضر شود.

۳- از دیگر مزایایی که کاشت مو به روش hrp می تواند داشته باشد آن است که خط رویش موهای ایجاد شده در کاشت مو به این روش بسیار طبیعی و عادی است و به هیچ وجه موهای کاشته شده به روش hrp از موهای طبیعی قابل تشخیص نمی باشند.

۴- کاشت مو به روش hrp به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود و به هیچ وجه دخالت دست در آن اتفاق نمی افتد، این مساله موجب می شود که این روش نسبت به دیگر روش ها که در آنها جداسازی و انقال فولیکول ها به صورت دستی انجام می شود از لحاظ رعایت نکات بهداشتی به دیگر روش ها برتری داشته باشد.

دکتر کاشت مو به روش hrp

روش جدید کاشت مو به نام روش کاشت موی hrp روشی متفاوت و کاملا اتوماتیک است.

در روش کاشت موی hrp نیاز به جدا کردن فولیکول مو و کاشتن آنها به صورت دستی نمی باشد.

بلکه برداشت فولیکوهای مو و کاشت آنها .

در محل مورد نظر در روش hrp با استفاده از پانچ لیزری انجام می گیرد.

در این روش به دلیل آنکه برداشت و انتقال فولیکول های مو به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

در پروسه برداشت و کاشت مجددا موها امکان بروز هیچ آسیبی به فولیکول ها وجود ندارد.

لذا امکان خطا بروز پرطی به دلیل فریز کردن فولیکول ها .

پس از برداشتن آنها از در این روش به کمترین مقدار خود کاهش می یابد.

کلینیک کاشت مو به روش hrp

روش های ابداع شده توسط پزشکان برای کاشت و ترمیم مو بسیار متنوع می باشد.

هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

برای گروه های خاصی از افراد مناسب می باشد.

اکثر روش های کاشت موبدین صورت می باشند.

که فولیکول های مو را از بانک مو فرد برداشته.

در قسمت هایی از سر که موهای آن کم پشت شده است.

این موها در واقع موهای طبیعی و زنده خود فرد می باشند، از این رو قابلیت رشد دارند.