اکستنشن مو با گیره

آموزش اکستنشن مو با گیره

زن ها به نسبت مردها به زیبایی موهای خود اهمیت بیشتری می دهند. اکستنشن مو با گیره آنها همواره علاقه دارند موهایی پرپشت و خوش حالت داشته باشند اما گاهی به دلایل ژنتیکی و شرایط زندگی نمی توانند موهایی خوش حالت و پر حجم داشته باشند. همچنین زنان همواره به دنبال تنوع در ظاهرشان هستند و گهگاه می بینیم که علاقه دارند رنگ موهای خود را تغییر دهند. جالب اینجاست که با ورود اکستنشن های موقتی گیره ای به بازار تمامی این مشکلات برای زنان از بین رفته است. آنها می توانند به هر اندازه ای که پوست سرشان تحمل وزن موهای اضافه را داشته باشد.

قیمت خرید اکستنشن مو با گیره

به وسیله ی اکستنشن مو به موهای خود حجم بدهند و طیف رنگی زیبایی را در آن بوجود بیاورند. اکستنشن های گیره ای در بیش از هزار رنگ در بازار موجود است و می توان در در هر نوبت از چند رنگ اکستنشن برای هایلایت کردن مو استفاده نمود. روش نصب اکستنشن مو با گیره بسیار ساده است و فرد می تواند به آسانی بخش های مختلف موی خود را بلند کرده و اکستنشن های گیره ای را زیر آنبه نزدیکی ریشه ی مووصل کند. باید توجه داشته باشید که هر چه گیره و موهای اطراف اکستنشن گیره ای مرتب تر باشند.

نصب اکستنشن مو با گیره در خانه

موی شما طبیعی تر به نظر خواهد رسید. پس از نصب اکستنشن گیره ای می توانید موهایتان را به هر حالتی که می خواهید فرم دهی کنید. در صورتی که طیف رنگی هماهنگ با موهایتان را نمی شناسید می توانید با متخصصان ما برای انتخاب بهترین رنگ مشورت کنید. از مهمترین مزیت های اکستنشن مو با گیره می توان به قابلیت نصب آسان آنها و جداسازی سریع این اکستنشن ها اشاره نمود. به این ترتیب دیگر نیاز نیست تا برای جذابیت بیشتر همواره موهای خود را رنگ کنید و همیشه نگران آسیب های شیمیایی رنگ موها باشید.

جدیدترین اکستنشن مو با گیره

به راحتی می توانید از اکستنشن های مختلف با رنگ های جذاب استفاده کنید.

هر روز ظاهری متنوع داشته باشد.

هر چه طول موهایتان بلند تر باشد.

نصب اکستنشن بر روی آن آسانتر بوده.

اکستنشن مو با گیره بر روی آن طبیعی تر به نظر می رسد.

با این حال می توان اکستنشن را حتی بر روی موهای ۶ یا ۷ سانتی متری نیز نصب نمود.

توجه داشته باشید که مقاومت اکستنشن ها در مقابل حرارت کمتر از موهای طبیعی خودتان است.

بنابر این قبل از اتو کردن یا استفاده از فر کننده های حرارتی.

از اسپری های محافظت کننده ی مو در مقابل حرارت استفاده نمایید.

اکستنشن مو با گیره به صورت موقتی

تا به اکستنشن موهایتان آسیبی وارد نشود. توصیه ما این است که در صورت امکان قبل از خواب اکستنشن های گیره ای را از سرتان جدا کنید تا از گره خوردن موهایتان جلوگیری کرده باشید. برای شانه کردن موهای اکستنشن بهتر است از شانه های مخصوص استفاده نمایید تا از کنده شدن موهای اکستنشن جلوگیری شود. البته کنده شدن تعداد کمی مو از اکستنشن در هنگام شانه کردن آن، امری طبیعی است و به همین دلیل توصیه می شود در هنگام مرتب کردن موهای اکستنشن شده ، به این موضوع دقت کنید. کارشناسان ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به نیاز های شما هستند بنابر این می توانید پرسش های خودتان را در مورد اکستنشن مو با آنها در میان بگذارید.