روش ترمیم مو شبکه ای به سبک نوین

روش ترمیم مو شبکه ای به سبک نوین

روش ترمیم مو شبکه ای

اساس ترمیم مو شبکه‌ ای از یک شبکه توری مانند است که پایه ی ترمیم نامیده می شود.این شبکه بر اساس سایز و شکل منطقه طاس و میزان کم پشتی‌ مو سر برش داده شده و بر روی سر قرار می‌گیرد.مو‌های پیوندی و یا بانک مو از جنس موی طبیعی انسان و با کیفیت بالا طوری ساخته شده اند که به دقت با جنس موی مشتری مطابقت داده شده و هماهنگ هستند.موها به صورت تک تک و یا دسته های خیلی کوچک با مهارت خاصی در اطرف رشته های پایه توری بسته شده وطوری گره می خورند که در امتداد جهت رشد موها ی طبیعی قرار گیرند و نکاتی‌ مانند چپ چین و راست چین بودن کامل رعایت میشود.

هزینه ترمیم مو شبکه ای

موی ترمیم شده و پیوندی بایستی در فواصل منظم بمنظور تمیز شدن وبازسازی به سازنده برگردانده شوند ولی در هر حال فقط چند سال دوام می آورند.نور آفتاب،آب شور،کلر موجود در آب استخرها و شامپوهای نا ملایم از عوامل کوتاه کننده عمر کلاه گیسها محسوب می شوند. یکی‌ از مطالبی که ذهن بعضی‌ از افراد را در زمینهٔ ترمیم اشغال می‌کند یکی‌ از روش‌های ترمیم می‌باشد که ترمیم مو به روش شبکه‌ای می‌باشد،در پاسخ به این سوال که فرایند ترمیم مو شبکه‌ ای چه گونه است باید گفت ترمیم مو یک روش انحصاری و یک اصل خاصی‌ را پیروی و دنبال می‌کند.

عمر مفید ترمیم مو شبکه ای

۱-تمامی‌ اسم‌ها و روش‌هایی‌ که به گوش شما می‌رسد.

۲-تنها در ریز کاری‌ها و بازی از متد‌های انجام در حین ترمیم می‌باشد .

۳-روشی‌ جدید را تولید میکند‌. این به این معنی می‌باشد .

۴-که فرایند ترمیم مانند روش‌های دیگر انجام می‌گیرد.

۵-یعنی‌ یک لایه طوری شکل مشبک بر روی سر قرار می‌گیرد.

۶-مقدار موی دلخواه بر روی آن توسط چسب‌های ترمیم قرار می‌گیرد.

۷-متاسفانه امروزه اطلاعاتی‌ نادرست در زمینهٔ ترمیم در دسترس مردم می‌باشد.

۸-یا حتی دیده میشود مواردی که بعضی‌ از کلینیک‌های انجام دهنده هستند.

۹-ترمیم هم نکات و اصطلاحات غلط در زمینهٔ ترمیم به کار میبرند.

ترمیم مو شبکه ای به سبک نوین

که ذهن افراد را برای انجام دادن هزینه ترمیم مو به گمراهی میبرد،مثلا یکی‌ از مواردی که ممکن است پیش بیاید لقطیه به نم ترمیم مو شبکه‌ ای می‌باشد. که بعضی‌ از افراد شبکه‌ای بودن ترمیم را به لایه طوری شکل مشبک ربط میدهند و میگویند این مدل ترمیم شبکه‌ای می‌باشد در صورتی‌ که باید گفت شبکه‌ای بودن ترمیم هیچ ربطی‌ به لایه طوری شکل ندارد بلکه لییی طوری شکلی‌ که بر روی سر قرار می‌گیرد در تمامی‌ مدل‌های ترمیم صورت می‌گیرد و یکی‌ از کار‌های پای‌ای برای ترمیم می‌باشد .

ترمیم مو شبکه ای و بیماران آلوپسی

ترمیم مو شبکه‌ ای یک روش می‌باشد که در حالت اکستنشن مو و ریز کاری‌های ترمیم تفاوت دارد. پس بهتر است قبل از انجام دادن ترمیم و پیدا کردن کلینیک مرتبط با ترمیم با اصطلاحات و واژگانی که در این زمینه به کار میرود آشنایی داشته باشیم و از منابع معتبر استفاده کنیم که زمینهٔ ذهنمان کاملا آماده باشد و در زمینهٔ کاشت مو بهتر است بهترین کلینیک را انتخاب نمود زیرا ریز کاری‌ها در ترمیم می‌باشد که باعث ایجاد جلوهٔ طبیعی و ثبات و ماندگاری بیشتر میشود.کلینیک ما به روز‌ترین متد‌های ترمیم را نیز ارائه میدهد.