کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش bht چیست؟

امروزه به دلیل استقبال بیش از حد افراد از روش های کاشت مو به روش bht و ترمیم مو، روش های متنوعی برای کاشت و ترمیم مو به وجود آمده اند که هر شخص با توجه به سلایق و محدودیت های خود می تواند یکی از این روش ها را برای بهبود زیبایی موهای خود انتخاب نماید. از جمله روش های کاشت موی بسیار رایج و پر طرفدار می توان به روش کاشت موی fut و روش کاشت موی fit که با استفاده از نوعی عمل جراحی انجام می شوند و موهای موجود در بانک موی فرد را به ناحیه تاسی جلوی سر فرد منتقل می نمایند اشاره نمود.

قیمت و هزینه کاشت مو به روش bht

همچنین روش کاشت موی fci که با تکثیر سلول های مویی و ترزیق آن به نواحی تاسی سر فرد انجام می شود (روش fci همچنان در مرحله آزمایش است و هنوز به صورت رسمی به عنوان یک روش کاشت مو معرفی نشده است). یکی دیگر از روش های کاشت مو، روش bht است که در این مقاله ما قصد داریم شما را با آن آشنا نماییم. روش کاشت موی bht تفاوت های بسیاری با دیگر روش های کاشت مو دارد از این رو روش کاشت موی bht تنها در مواقع ضرورت و در صورتی که فرد مورد نظر داراری شرایط مطلوب باشد استفاده می گردد.

عوارض و معایب کاشت مو به روش bht

واژه bht مخفف عبارت body hair trans است که ترجمه آن به فارسی برداشت مو از بدن می باشد. در تمامی روش های کاشت مویی که امروزه در کلینیک های مختلف بر روی بیماران انجام می شود نیاز است که بیمار یک بانک مو قوی در ناحیه ای از سر خود داشته باشد تا بتوان موهایی را از این نواحی جدا نموده و در نواحی تاسی سر فرد آنها را کاشت و در صورتی که بیمار از بانک موی خوبی برخوردار نباشد نمی تواند از روش های کاشت موی طبیعی استفاده نماید و باید از روش های ترمیم مو که به نوعی دسته های موی بی جان و غیر قابل رشد را به سر فرد متصل می نمایند استفاده نماید.  اما روش کاشت موی bht اندکی با دیگر روش ها متفاوت است.

کاشت مو به روش bht

در این روش اگر فرد از بانک موی خوبی برخوردار نباشد.

می توان از موهای موجود در دیگر نواحی بدن فرد برای پر کردن نواحی تاسی سر فرد استفاده نمود.

در روش کاشت موی bht موهایی از نواحی سینه، کتف، ران و یا کمر فرد برداشته می شوند.

در نواحی تاسی به روش fit کاشته می شوند.

برای کاشت مو به روش bht فرد مورد نظر باید شرایط لازم را دارار باشد.

از جمله شرایط لازم برای کاشت مو به روش bht دارا بودن موهای قوی و مناسب در بخش هایی از بدن.

که امکان استفاده از آنها در سر وجود داشته باشد.

سازگاری شکل موهای موجود در بدن شخص با موهای سر شخص از نظر شکل، رنگ و فرم آنها می باشد.

برای مثال اگر موهای سر فرد صاف اما موهای بدن او فر باشند.

امکان استفاده از روش bht وجود نخواهد داشت.