طبیعی ترین ترمیم مو

طبیعی ترین ترمیم مو

روش اجرای طبیعی ترین ترمیم مو

با توجه به روش های متعددی که امروزه در کلینک ها مختلف پوست می بینیم همه افراد به دنبال این هستند که از روش های بدون درد با کمترین هزینه و در کمترین زمان می باشند.یکی از این روش ها را می توان طبیعی ترین ترمیم مو اشاره کرد. این روش در یک جلسه با کمترین هزینه می توانید به مدل مو دلخواه خود با هر رنگ و مدلی برسید.

۱- نام دیگر طبیعی ترین ترمیم مو را HRT می گویند.

۲- در این روش خط رویش بسیار طبیعی است.

۳- پس از انجام ترمیم مو به این روش دیگر نیازی به مراجعه بعدی نمی باشد.

۴- موهای موجود صد در صد طبیعی و از نظر جنس و رنگ دارای کیفیت بالایی می باشد.

۵- هیچ فردی نمی تواند فرق این رنگ مو را با موهای طبیعی شما ارائه کند.

هزینه طبیعی ترین ترمیم مو

این روش طبیعی ترین ترمیم مو به دو روش انجام می شود یکی از این روش ها با استفاده از کراتین گیاهی روی پوست سر فرد قرار می گیرد و کاملا فیکس و جذب پوست می شود و این موادی که برای پوست سر استفاده می کنند هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت. در روش دوم با استفاده از موهای خود فرد با توجه به بررسی های انجام شده که ریشه موی آن شخص چه مقدار مقاومت دارد ، با استفاده از مو مورد نظر آن را لا به لای کاشت مو قرار می دهند و کاملا فیکس می کنند به گونه ای که هیچ کس متوجه سرم مو شما نمی شود.

طبیعی ترین ترمیم مو در سارای

در بعضی از کلینیک ها از موهایی به عنوان موهای کاندایی یا آمریکایی استفاده می کنند در صورتی که این اکستنشن مو ها تمام چینی می باشند با کیفیت های مختلف می باشد به همین دلیل ماندگاری آنها متفاوت می باشد.در انتخاب مو و کلینیکی که که می خواید ترمیم مو انجام دهید توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید مو زیبا و طبیعی را برای در نهایت کار داشته باشید زیرا در این روش بیشتر از جشب استفاده می کنند و سبب می شود نفوذ آب به پوست سرکمتر شود و در صورتی که جنس خوبی چسب و مو برای مو شما استفاده نشده باشد به سرعت زیبایی خود را از دست خواهد داد.