کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit چیست؟

افزایش توجه افراد به زیبایی و داشتن ظاهری آراسته در چند دهه ی اخیر سیر صعودی داشته است و افراد زیادی در آرزوی داشتن ظاهری زیبا و جذاب اقدام به انجام عمل های زیبایی مختلف بر روی بینی، فک، گونه ها، پیشانی و سر خود می کنند. کاشت مو به روش fit یکی از فاکتورهایی که در زیبایی ظاهری افرد بسیار تاثیر گذار است موهای افراد می باشد. داشتن موهای سالم و پرپشت موجب می شود.

هزینه کاشت مو به روش fit

که افراد ظاهری زیبا تر داشته باشند و جوان تر و شاداب تر به نظر برسند. متاسفانه بنا به دلایلی همچون افزایش فشار های عصبی و عدم تغذیه سالم در دهه های اخیر تعداد افرادی که به ریزش مو و طاسی دچار می شوند شدیدا افزایش یافته است و از این رو متخصصان پوست و مو وزیبایی برای حل مشکل این افراد روش های کاشت مو را پیشنهاد می کنند.

مراقبت بعد از کاشت مو به روش fit

کاشت مو یا پیوند مو به پروسه ای گفته می شود که در طی آن موهای از دست رفته در نواحی مشخصی از سر افراد (سر، ابرو، ریش ، سبیل و حتی مژه) با استفاده از موهای طبیعی همان فرد جایگزین می گردند. موهای جدید کاملا زنده و طبیعی هستند و قادر به رشد کردن و رویش مجددا در صورت کنده شدن می باشند. روش های کاشت مو امروزه بسیار پیشرفته شده اند و روش های متعددی برای کاشت مو و ترمیم مو ابداع شده است.

عوارض کاشت مو به روش fit

که از جمله آنها می توان به کاشت مو به روش fit ، کاشت مو به روش prp ، کاشت مو به روش hrp و کاشت مو به روش hrp اشاره نمود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش fit آشنا نماییم. کاشت مو به روش fit یک روش کاشت مو است که نیازی به جراحی ندارد، در این این روش کاشت مو واحد های فولیکولی که عموما شامل یک تا چهار تار مو می باشند.

معایب کاشت مو به روش fit

به وسیله ابزار ظریفی که عموما پانچ نامیده می شود، از پشت سر فرد که در واقع بانک مو فرد محسوب می شود، تک تک جدا می شوند و در ناحیه ای که موهای فرد از بین رفته است و اصطلاحا فرد دچار طاسی شده است، کاشته می شوند. در روش fit به دلیل آنکه عملا جراحی بر روی سر فرد انجام نمی شود هیچ اثری از فرایند جراحی بر روی سر فرد باقی نمی ماند.

جدیدترین کاشت مو به روش fit

تنها نقاطی که از آنها فولیکول ها برداشته شده است بر روی سر به رنگ سفید باقی می مانند که قابل رویت نمی باشد، از این رو کاشت مو به روش fit برای افرادی که ترجیح می دهند موهای خود را خیلی کوتاه نگه دارند بسیار مناسب می باشد. کاشت مو به روش fit شامل چند مرحله اصلی می باشد که در زیر این مراحل به صورت خلاصه برای شما آورده شده اند.

بهترین کاشت مو به روش fit

۱-در مرحله اول کاشت مو به روش fit باید موهای سر فرد با ماشین با شماره یک یا دو،تراشیده شود.

۲-موهای مناسب برای کاشته شدن در ناحیه بانک موی فرد که در پشت سر افراد قرار دارد مشخص گردد.

۳-در مرحله دوم روش fit باید یک خط موی مناسب.

۴-کاملا اصولی در روی پیشانی یا جلوی سر فرد تعیین گردد.

۵-در تعیین خط مو باید دقت بسیاری به کار بسته شود.

مزایای کاشت مو به روش fit

۱-زیرا این خط در زیبایی و طبیعی بودن موهای کاشته شده بسیار موثر می باشد.

۲-در مرحله سوم روش fit پوست سر فرد ضد عفونی شده و پوست سر فرد توسط تزریق لیدوکایین بی حس می گردد.

۳-در مرحله چهارم کادر مجرب که مجهز به عینک های مخصوص که دارای قابلیت بزرگ نمایی می باشند.

۴-با استفاده از پانچ موهای انتخاب شده.

۵-در پشت سرد فرد را جدا می کنند .

۶-پانچ یک نوع سوزن فلزی بسیار نازک می باشد.

۷-که قطر این سوزن در محدوده ۰٫۷۵ میلیمتر تا ۱٫۲ میلیمتر متغییر می باشد.

۸-این سوزن نازک با حرکت چرخشی وارد پوست سر فرد می شود.

معایب کاشت مو به روش fit

سوراخ هایی که در اثر جدا شدن موهای پشت سر ایجاد می شوند بسیار ریز هستند و نیازی به بخیه کردن آنها نمی باشد و تنها پانسمان کردن پشت سر فرد پس از اتمام پروسه برداشت موها کفایت می کند. پروسه برداشت موها از بانک موی فرد ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد، در این مدت برای جلوگیری از آسیب دیدن فولیکول های برداشته شده، آنها را در سرم نمکی خنک قرار می دهند . در مرحله پنجم روش fit باید شکاف هایی در پوست سر فرد ایجاد گردد تا فولیکول ها در آنها کاشته شوند، برای این کار از تیغ های بسیار نازک استفاده می شود.

روش کاشت مو به روش fit

بر روی سر فرد تعداد زیادی شکاف های کوچک در ابعاد ۰٫۸ میلیمتر تا ۱٫۵ میلیمتر ایجاد می گردد، باید در هنگام ایجاد این شکاف ها به زاویه آنها توجه نمود زیرا زاویه این شکاف ها جهت فولیکول های مو را پس از کاشته شدن تعیین می کنند. در مرحله ششم که مرحله آخر روش fit می باشد متخصص کاشت مو با استفاده از پنس های بسیار ظریف گرافت ها را در داخل شکاف های ایجاد شده در پوست سر فرد قرار می دهد.

کلینیک کاشت مو به روش fit

گرافت هایی که تنها دارای یک تار مو می باشند در جلوی سر فرد که بیشتر در معرض دید بوده و در زیبایی موی فرد بیشتر موثر می باشد کاشته می شوند، استفاده از گرافت هایی که تنها شامل یک تار مو می باشند در جلوی سر موجب می شود که موهای کاشته شده فرد غیر طبیعی به نظر نرسند. کاشت مو به روش fit مزایای متعددی دارد که می توان از جمله این مزایا به موارد زیر اشاره نمود.

کاشت مو به روش fit در سارای

۱- در کاشت مو به روش fit کاشت مو بدون جراحی انجام می شود.

۲-لذا فرد پس از کاشت مو درد نخواهد داشت.

۳-همچنین هیچ بخیه ای بر روی سر فرد انجام نمی گیرد.

۴-لذا نیازی به حضور یافتن مجدد فرد به منظور کشیدن بخیه ها در مطب نخواهد بود.

۵-به دلیل آنکه هیچ بخیه ای بر روی سر فرد انجام نمی شود.

۶-فرد می تواند در مدت زمان کوتاهی ریکاوری شده.

۷-به فعالیت های ورزشی سنگین همچون شنا بپردازد.

۸-در کاشت مو به روش fit هیچ خط بخیه ای در پشت سر فرد باقی نمی ماند.

۹-تنها نقاط ریزی بر روی سر فرد ایجاد می شود.

۱۰-که در لابه لای موها پنهان شده و قابل رویت نمی باشد.