بانک مو چیست؟

بانک مو چیست؟

بانک مو

یکی‌ از واژگان بسیار پر کاربرد و اساسی‌ در زمینهٔ ترمیم مو بانک مو می‌باشد که بسیار می‌توان در زمینهٔ این واژه صحبت کرد،ابتدا باید بگوییم بانک مچیست،بانک مو در هر فرد با روی سر یا حتی نقتا دیگر بدن موجود می‌باشد و ناحیه‌‌ بندی‌های مختلفی‌ برای آن امروزه شکل گرفته است مانند کاشت مو در به ناحیه‌ی‌ای از پشت گوش‌ها و چند سانتی متر قبل از تر پیشانی گفت میشود و این بانک مو بسیار مهم می‌باشد و نگهداری صحیح از آن بسیار اهمیت دارد البته تمامی‌ این نکات به عواملی از جمله عوامل محیطی‌ و عوامل ژنتیکی بستگی دارد.

بانک مو ضعیف

تمام این نکات و دیگر نکات به حفظ و پایداری آن به مرور زمان بستگی دارد. اما بعضی‌ از افراد دچار مشکلاتی در زمینهٔ بانک موی خود میشوند که این ممکن است در زمینهٔ موی سر خود باشد یا حتی ناحیه‌ی‌های دیگر از بدن که گفت شده که این ضعف و مشکل به یک سری از عوامل بستگی دارد ولی‌ در هر فردی ریزش و یا ضعف در موی سر یا نقاط دیگر تفاوت دارد این به معنی‌ است که ممکن است در شخصی‌ از ناحیهٔ پشت سر ریزش صورت گیرد یا در شخصی‌ مو و ریشه و ساقه مو ضعیف شود و به مرور زمان دچار ریزش شود و یا در بعضی‌ از مورد هم ممکن است.

بانک مو سر

از جلوی سر ریزش شروع شود که در ابتدا هم گفت شد تمامی‌ مشکلات اکستنشن مو و ریزش‌های بانک مو به یک سری از عوامل بستگی دارد .

خود شخص تعیین کنند به صورت قطعی نمیباشد.

حال نوبت به آن می‌رسد.

پس از مشاهدهٔ مشکلات بر روی مو‌های خود به فکر چاره اندیشی‌ و رفع آن شویم.

که سراغ یکی‌ سری از روش‌های موجود در بازار باید برویم.

یکی‌ از روش‌هایی‌ که امروزه بسیار پر طرفدار می‌باشد.

افراد زیادی به دنال آن میروند برای رفع مشکل خود هزینه ترمیم مو می‌باشد .

یکی‌ از نکات قابل توجه در زمینهٔ ترمیم مو ترمیم هیچ گونه محدودیتی را ایجاد نمیکند.

حتی فرد چه هنگامی که ترمیم صورت می‌گیرد.

بانک مو کم

چه پس از ترمیم میتواند حالت و حتی رنگ آن را تغییر دهد و این بسیار مورد اهمیت می‌باشد برای کسانی‌ که به دنبال روش میباشند. حال باید در زمینهٔ فرایند ترمیم کمی‌ صحبت کرد که به این گونه می‌باشد پس از بررسی‌ کامل بر روی پوسته‌ سر یک لایه طوری شکل مشبک شکل که با توجه به پوسته‌ سر شما تهیه شده و تمامی‌ سایز‌های این لایه با ناحیه‌ی‌هایی‌ که قرار است قرار بگیرد مطاقبت دارد،و پس از انتخاب میزان حجم موی پیوندی که به آن بانک مو میگویند.

بانک مو طبیعی

توسط چسب‌های مخصوص ترمیم بر روی لایه طوری شکل قرار می‌گیرد و ریز کاری‌های ترمیم هم باید در زمان ترمیم کاملا انجام شود که پس از ترمیم جلوه‌یی طبیعی خود روانشان دهد،پس بانک مویی که بسیار در مطلب و جملات به کار میرود شاخه‌ها یا دست مویی است که قرار است ترمیم و پیوند بخورد و بانک موی پیوندی کاملا تایی و از موهای طبیعی و الیاف‌های خاص که با یکدیگر ترکیب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاملا بهداشتی و زیر نظر سازمان بهداشتی و ترمیم کنندگان قرار می‌گیرد.