بهترین کلینیک ترمیم مو با لیزر سارای

بهترین کلینیک ترمیم مو با لیزر سارای

کلینیک ترمیم مو با لیزر

در اثر عوامل مختلف گاهی میزان رویش مو در افراد متوقف شده و گاهی ترمیم مو با لیزر شروع به ریزش و کم پشت شدن می نماید. این عارضه برای مردان و زنان بسیار رنج آور بوده و در زیبایی ظاهری آنها تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل متخصصان حوزه ی مو همواره در تلاش هستند تا با استفاده از متد های مختلف از ریزش و کم پشت شدن مو جلوگیری نمایند و با انجام مراقبت های ویژه، رشد مو را به حالت طبیعی خود بازگردانند. برای ترمیم مو راه های بسیاری وجود دارد. استفاده از ماسک های مختلف، تقویت کننده ها و کرم های ترمیم مو، و همچنین داشتن تغذیه ی مناسب به همراه رفتار صحیح در هنگام شستشو و آرایش مو می تواند در بهبود روند ترمیم مو کمک کننده باشد.

بهترین ترمیم مو با لیزر

در این میان در سال های اخیر روش جدید دیگری نیز برای مو ابداع شده است و آن ترمیم مو با لیزر می باشد. لیزر نور متمرکز شده ای است که به علت ایجاد تمرکز انرژی می تواند اثرات مختلفی بر بافت های بدن داشته باشد. برای مثال در صورتی که نور لیزر با توان بالا بر بافت های بدن تابانده شود می تواند موجب از بین رفتن بافت گردد. این در حالی است که نور لیزر با توان پایین اثری کاملا معکوس داشته و می تواند خونرسانی را در بافت افزایش داده و موجب ترمیم بافت گردد. در ترمیم مو بوسیله ی لیزر از تابش نور با توان پایین برای کاشت و ترمیم مو استفاده می شود.

ترمیم مو با لیزر در تهران

به این طریق با تحریک ریشه ی مو و خون رسانی بهتر به محل بافت رویش مو می توان بافت را به رشد بیشتر تحریک نمود. به طور تخصصی می توان گفت که نور لیزر بر فولیکول ها تابانده می شود و با جذب این نور ، مولکول های فولیکول تحریک شده و شروع به ترمیم بافت و رشد دادن مو می نماید. لازم به ذکر است که نور لیزر به تنهایی نمی تواند روند رشد و ترمیم مو را بهبود دهد و برای استفاده از آن شرایط خاصی نیاز است که فرد باید قبل از مراجعه به دکتر ترمیم مو ، از آنها آگاهی داشته باشد ( برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با ما تماس بگیرید).

روش ترمیم مو با لیزر

ممکن است در سایت های مختلف با این موضوع مواجه شوید.

که استفاده از لیزر برای ترمیم مو تنها یک تبلیغ اقتصادی است.

این روش برای ترمیم موها موثر واقع نمی شود.

اما بسیاری از پزشکان حوزه ی پوست و مو با انجام تحقیقات در این حوزه متوجه شده اند.

که در صورتی که از لیزر با توان پایین به همراه استفاده شده.

از دیگر روش های دارویی ترمیم مو استفاده نمایند.

نتیجه به مراتب درخشان تر خواهد بود و روند ترمیم مو در افراد تسریع خواهد شد.

موسسه ترمیم مو با لیزر سارای

روش ترمیم مو با لیزر در اکثر موارد موجب خواهد شد که روند بهبود رشد مو تسریع شود اما مشاهدات حاکی از این است که استفاده از این روش برای تمامی افراد راه گشا نیست. از این رو باید قبل از انجام لیزر درمانی معاینات لازم از طرف دکتر ترمیم مو انجام شود. در صورتی که دکتر ترمیم مو از تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار باشد می تواند به خوبی تشخیص دهد که آیا استفاده از لیزر برای شما مفید خواهد بود یا خیر.