قویترین کرم ترمیم کننده مو های خشک

قویترین کرم ترمیم کننده مو های خشک

کرم ترمیم کننده مو

شاید برای شما اتفاق افتاده است که به دلایل مختلف از جمله خشکی هوا، شستشوی بیش از حد ترمیم کننده مو  ، اختلالات هورمونی، رنگ کردن پی در پی مو و آرایش آن بوسیله ی وسیله هایی مانند بابیلیس یا اتو مو، موهایتان از حالت طبیعی خود خارج شده و خشک و شکننده می شود. این موضوع می تواند سلامت موها را تحت تاثیر قرار دهد و شکل نامناسبی به آن بدهد. این مشکل هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار اتفاق می افتد. اکثر پزشکان مهمترین دلیل خشکی و آسیب پذیری موها را نداشتن تغذیه ی مناسب می دانند اما در مجموع عوامل بسیار زیادی می توانند باعث خشکی و وزوز شدن موهای افراد شوند.

قیمت ترمیم کننده مو

برای حل این مشکل روش های بسیاری وجود دارد. استفاده از ماسک های خانگی و شامپوهای مناسب برای حالت های مختلف مو می تواند راه حل مناسبی برای جلوگیری از روند خشکی مو باشد و همچنین می تواند تا حدی موها را ترمیم کند. اما در این میان محصولاتی وجود دارد که به صورت تخصصی برای ترمیم موهای آسیب دیده طراحی و تولید شده اند. از جمله ی این محصولات می توان به شامپوهای ویتامینه ی ضد خشکی مو، سرم های تقویت کننده مو ، کرم ترمیم مو، حجم دهنده ی مو و … اشاره کرد.

ترمیم کننده مو خشک

برای مثال برخی از شرکت ها کرم های ترمیم کننده مو را به بازار ارائه کرده اند که این کرم ها می توانند بصورت تخصصی موهای آسیب دیده از رنگ، فر و مواد شیمیایی مختلف را به خوبی ترمیم نمایند. از جمله ویژگی های دیگر کرم های ترمیم کننده مو می توان به از بین بردن موخوره ها و افزایش رطوبت مو اشاره کرد. این محصولات دارای موادی هستند که باعث درخشندگی مو شده و به آن نرمی و حالت پذیری مناسبی می دهند. روش استفاده از کرم ترمیم مو به این صورت است که ابتدا باید موها را شسته و با حوله آن را خشک نمود تا آب مو گرفته شود و تنها رطوبت آن باقی بماند.

ماسک ترمیم کننده مو

بعد از آن کرم ترمیم مو باید به قسمت های میانی و ساقه ی مو مالیده شود.

ترمیم کننده مو اختصاصی برای موهای رنگ شده اشاره کرد.

استفاده از این محصول باعث تثبیت رنگ مو شده .

در عین حال باعث شادابی و بهبود موهای آسیب دیده می گردد.

مواد موجود در ترمیم کننده ناصافی های مو.

از بین برده و موها را کاملا نرم و خوش حالت می کند.

ترمیم کننده مو قوی

یکی دیگر از موادی که برای ترمیم مو استفاده می شود مایع تقویت کننده ی مو است که حاوی موادی از جمله متیونین، سیستین، تائورین، پپتاید و کمپلکس آمینو اسید بوده و استفاده از آن موجب می شود تا ذخامت ساقه ی مو افزایش یافته و ریشه های آسیب دیده برای رویش مجدد مو تحریک شوند. این محصول رطوبت را به موهای خشک باز می گرداند و موجب افزایش طراوت آنها می شود. برای مصرف این محصولات باید ابتدا چند قطره از این ماده بر روی پوست سر در محل آسیب دیده ریخته شود و سپس آن ناحیه به آرامی ماساژ داده شود.