درمان ترمیم ساقه مو با داروی گیاهی

درمان ترمیم ساقه مو با داروی گیاهی

ترمیم ساقه مو کجاست؟

یکی از ویژگی های ذاتی انسان ها میل به زیبایی است. بنابر این همه ی انسان ها چه مرد و چه زن علاقه دارند که ظاهری زیبا داشته باشند. از طرفی داشتن ترمیم ساقه مو زیبا نقش موثری در زیبایی افراد ایفا می کند و بنابراین می توان گفت که برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند داشتن موهایی زیبا بسیار با اهمیت است. اما متاسفانه همه ی افراد نمی توانند همواره موهایی زیبا داشته باشند و بسیار دیده می شود که موهای برخی از افراد به دلایل مختلف از جمله دلایل هورمونی، آلودگی های محیطی و عدم نگهداری صحیح ، سفت بستن کش مو و شانه کردن افراطی، زبر و بد حالت شده و روز به روز شکننده تر می شود.

راههای تقویت و ترمیم ساقه مو

هنگامی که ساقه ی مو آسیب پذیر می شود، مو یکنواختی و لطافت خود را از دست می دهد و با یک کشیدگی معمولی توسط شانه ممکن است پاره شود و به این طریق قبل از اینکه مو عمر طبیعی خود را طی کند از بین می رود و به این ترتیب موهای فرد کم پشت به نظر می رسد. خشکی و شکنندگی ساقه ی مو را می توان با کنترل به موقع رطوبت و میزان چربی موها کنترل نمود. در روش های سنتی برای ترمیم ساقه مو عمدتا از روغن زیتون و روغن بادام به منظور افزایش رطوبت و چرب کردن موها استفاده می شد.

ترمیم ساقه مو برای ریزش مو

چربی موجود در موها در پوست سر تولید می شود و سپس به موها انتقال پیدا می کند. هر اقدامی که انتقال چربی از پوست سر را به ساقه ی مو مختل کند می تواند به ساقه ی مو آسیب برساند و بطور کلی موها را خشک و شکننده کند. حال برای ترمیم ساقه مو آسیب دیده بهترین کار تامین چربی مورد نیاز مو با استفاده از روش های مختلف می باشد. موادی مانند حنا، روغن زیتون، عصاره ی بابونه، آووکادو و آلواورا می توانند در تامین چربی مورد نیاز مو کمک کننده باشند. به همین دلیل است که در اکثر موادی که برای ترمیم مو تولید می شود از این مواد به وفور استفاده می شود.

ترمیم ساقه مو با روغن زیتون

۱-اگر رژیم غذایی مناسبی نداشته باشید.

۲-مطمئنا مواد مورد نیاز برای تولید چربی مورد نیاز موها دچار کمبود خواهند شد.

۳-در نتیجه نمی توانید انتظار داشته باشید.

۴-که موهایی با طراوت داشته باشید.

۵-در این موارد ساقه ی موها بسیار نازک و شکننده می شوند.

۶-در نتیجه برای ترمیم ساقه ی مو داشتن رژیم غذایی مناسب بسیار ضروری به نظر می رسد.

۷-نکته ی مهم دیگر اینکه استفاده از مواد شوینده، رنگ مو و همچنین استفاده از لوازم حالت دهنده ی مو .

۸-مانند سشوار و اتو مو می تواند در دراز مدت چربی موهای شما را از بین ببرد.

ترمیم ساقه مو داروهای گیاهی

بنا بر این اگر قصد دارید تا سلامت موهای آسیب دیده ی خود را مجددا به دست بیاورید و آنها را ترمیم کنید، بهتر است تا حد امکان از این مواد و ابزارها کمتر استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمیم ساقه ی مو می توانید با ما در تماس باشید و از راهنمایی های ما بهره بگیرید.