درمان و ترمیم موی کم پشت نازک

درمان و ترمیم موی کم پشت نازک

ترمیم موی کم پشت نازک

امروزه خیلی از خانم ها به دلایل مختلف موهای یشان نازک و کم پشت می شود که به دنبال ترمیم موی کم پشت هستند.مو بعد از استفاده مکرر از انواع مختلف آرایشی اعم از اتو ،سشوار ،رنگ کردن و …. به مرور زمان شادابی و زیبایی خود را از دست خواهد داد و با هر بار استفاده از این وسایل آرایشی مو آسیب بیشتری می بیند و نیاز به روشی برای ترمیم مو خواهید داشت.

۱-اما با انجام مکرر این کارها و تقویت نکردن.

۲-مو هر روز مو کم پشت و ضعیف تر می شود.

۳-به طور خود به خود سالم نخواهد شد.

۴-برای ترمیم مو باید به دنبال راه حلی مناسب باشید.

۵-اما در بعضی مواقع دلیل نازک شدن مو به صورت وراثتی.

۶-ترمیم ارثی می باشد ولی به غیر از آن ممکن است.

درمان ترمیم موی کم پشت

یکی از راه های ترمیم مو استفاده مرتب از پروتیین است زیرا استفاده کم از پروتین ها سبب ریزش و کم پشت شدن مو شود.پس توصیه می شود برای ترمیم موی کم پشت از موادی اعم از گوشت،ماهی،حبوبات ،لبنیات و …. به مقدار لازم روزانه به طور مرتب استفاده نمایید.برای ترمیم مو لازم است افراد امگا۳ بیشتری به بدن خود برسانند.امگا۳ را می توان با استفاده از مصرف ماهی سالمون،گردو و … بدست آورد .زمانی که تصمصم می گیرید موهای آسیب دیده خود را ترمیم کنید از ویتامین Bاستفاده نمایید این ویتامین سبب می شود.

ترمیم موی کم پشت نازک و درمان قطعی

از ریزش موی کم پشت شما جلو گیری شود و رویش آن را چند برابر کند.این ویتامین را می توان با استفاده از سبزیجات،جگر،برنج و تخم مرغ به بدن خود اضافه کنید یا از قرص های تقویتی که دارای ویتامین B است استفاده نمایید.ویتامین E در ترمیم موی کم پشت ناثیر به سزایی دارد زیرا سبب توسعه مویرگ ها و عروق خونی می شود و سبب می شود ریشه موهای شما دارای استحکام شود و از ریزش آن جلو گیری می شود.در کل یکی از دلایل ریزش مو می تواند کمبود ویتامین های مختلف در بدن باشد که بهترین راه حل برای مو کم پشت یک آزمایش چکاپ است تا اطلاع کافی پیدا کنید تا بدنتان چه ویتامینی را کمبود دارد.