ترمیم مو مصنوعی

ترمیم مو مصنوعی

ترمیم موی مصنوعی

امروزه روش های متعددی برای ترمیم مو مصنوعی در کلینیک های مختلف رواج پیدا کرده است و با گذشت زمان روش های بیشتری توسط پزشکان متخصص ارائه می شود .برای انتخاب مدل مو به روش جدید با به نکاتی توجه کرد که پس از ترمیم مو کاملا طبیعی باشد و توسط افراد دیگه قابل تشخیص نباشد و آسیب های کمتری به گرافتها وارد شود و به آنها بتوانند رشد طبیعی داشته باشند و سبب شود عدم ایجاد اسکار در ناحیه گیرنده و دهنده مو شود .از روش های جدید ترمیم مو می توان FUT و FUE را بیان کرد.

۱- در این روش گرافتهای کاشت را توسط پانچ از پشت سر برمی دارند .

۲- در فضاهایی که نیاز به ترمیم مو مصنوعی دارند فضاهای کوچکی را ایجاد می کنند.

۳- طوری که نیاز به بخیه ندارد.

۴- قسمتی که توسط پانچ برداشته می شود نیاز به بخیه دارد.

زمان ترمیم مو مصنوعی

آن قسمتی که بخیه می شود یک خط ظریفی باقی می ماند که با موهای اطراف پس از رویش و ترمیم مو پوشیده می شود.این روش از روش هایی است که به عنوان بهترین روش توسط متخصصین معرفی می شود. در رنگ مو با روش FUE به این صورت است که ابتدا با پانچ ۱میلی متری فولیکولار یونیتها از اپیدرم تا نیمه درم از بافتهای اطراف جدا میشوند و با استفاده از فورسپس کششی به گراف وارد می شود. ترمیم مو مصنوعی با استفاده از روش FUT و FUE دارای مقداری درد است که با استفاده از بی حسی ها که عوارض ندارند استفاده می کنند تا بیمار درد کمتری را حس کند.

قیمت ترمیم مو مصنوعی

پزشکان متخصص پوست و سرم مو این روش را بیشتر برای آقایان که با بالا رفتن سن دچار ریزش مو می شوند پیشنها می کنند با انجام کاشت مو زیبایی مو آنها باز می گردد و موهایشان همانند گذشته رشت طبیعی خواهد داشت.روش FUT و FUE به روزترین روش های ترمیم مو مصنوعی است به همین دلیل مقداری هزینه ترمیم بیشتر می شود ولی بسیاری از پزشکان ترمیم مو با این روش را به صورت تضمینی انجام می دهند.برای افرادی که به دنبال اکستنشن مو در زمانی کم و با نتیجه عالی هستند روش FUT و FUE را پیشنهاد می کنیم.