ترمیم مو با روغن زیتون

ترمیم مو با روغن زیتون

روش ترمیم مو با روغن زیتون

امروزه خیلی از افراد دچار مشکل ریزش مو هستند که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که با مراجعه به پزشکان و استفاده از داروهای مختلف باز به نتیجه مطلوب خود نرسیده اند. افرادی که موهایشان زیبایی و درخشندگی خود را از دست داده است به دنبال روش هایی مثل اتو مو یا سشوار می روند که اطلاع ندارن زیبایی مو توسط آنها موقت است و آسیب بیشتری به موها می رساند بلکه باید به دنبال روشی برای ترمیم باشند. بهترین روش ، ترمیم مو با روغن زیتون برای موهای آسیب دیده است.

۱- روغن زیتون بهترین روغنی است که زیبا و درخشندگی مو را چندبرابر می کند.

۲- خیلی بهتر از دارو های ترکیبی گران قیمت است.

۳- از مواد شیمیایی تشکیل شده است .

۴- ترمیم مو با استفاده از محلول های شیمیایی موقت بوده.

۵- برای ترمیم مو باید مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

پر پشت کردن و ترمیم مو با روغن زیتون

روغن زیتون از روغن های مفید برای پوست و ترمیم مو با روغن زیتون جای بسیاری از محصولات حالت دهنده مو را می گیرد و کافی است یک بار از آن استفاده نمایید دیگر به دنبال هیچ محصول دیگری نخواهید رفت.از مزایا روغن زیتون برای مو این است که به طور عمیق در تارهای مو نفوذ می کند و آنها را مرطوب نگه می دارد .روغن زیتون در ترمیم مو باعث می شود خشکی مو از بین برود و از حالت وز خارج شود .روغن زیتون دارای آنتی اکسیدان است که با نازک شدن و ریزش مو مقابله می کند.

ترمیم مو با روغن زیتون برای موهای خشک

برای خرید روغن زیتون برای ترمیم مو با روغن زیتون با کیفیت و اصل استفاده نمایید زیرا روغن زیتون که در اولین مرحله از زیتون گرفته می شود هیچ گونه حرارتی ندیده است در بعضی موارد روغن زیتونی هایی را مشاهده می نمایید که دارای افزودنی هایی است که ممکن است شیمیایی باشد .در صورتی که از این نوع روغن زیتون ها برای ترمیم مو استفاده نمایید ممکن است ان مواد شیمیایی اجازه ندهد روغن زیتون تاثیر به سزایی که می خواهد نگذارد.از روغن زیتون برای ترمیم مو می توان از چیزهای دیگری مثل تخم مدغ یا سرکه استفاده کرد و با هم ترکیب نمایید و با ماسک به دست آمده زیبایی و درخشانی را به موهای آسیب دیده خود بازگردانید.