ترمیم مو به روش طب سنتی

ترمیم مو به روش طب سنتی

ترمیم مو به روش طب سنتی چیست ؟

امروزه افراد زیادی به دنبال ترمیم مو به روش طب سنتی هستند زیرا در طب سنتی بیشتر از مواد گیاهی استفاده می شود و هیچ گونه مواد شیمیایی به کار نمی برده و امروزه طب سنتی جای خاصی در بین مردم پیدا کرده است. ترمیم مو در طب سنتی عوامل مختلفی را بررسی می کند و دقیقا براسا تشخیص توسط پزشکان متخصص طب سنتی درمان های مختلفی را اعمال می کنند.یکی از عواملی که از ترمیم مو از دیدگاه طب سنتی در رویش مو اهمیت دارد تغذیه است.به همین دلیل غذاهای مانند پروتیین و گوشت ارزش غذایی زیادی دارند به همین دلیل در اولین مرحله درمان توصیه می شود. در طب سنتی در اولین قدم به اصلاح رژیم تغذیه های اشتباه می پردازد.

قیمت ترمیم مو به روش طب سنتی

برای ترمیم طب سنتی انجام می شود که شاید دلیل ریزش مو به دلیل استرس یا حالت روحی و روانی باشد. اما بیشتر از هرچیزی وضعیت کلی بدن را بررسی می کنند تا شاید دلیل آسیب دیدن موها ایجاد بیماری جدید باشد. در ترمیم مو به روش طب سنتی استفاده از روغن های مختلف مانند روغن زیتون،روغن مار، روغن های رزماری،روغن زیتون و …. را پیشنهاد می کنند که استفاده هر کدام از این روغن ها سبب می شود.

۱- ترمیم مو به خوبی در بازه زمانی کوچک انجام شود.

۲- زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای موهای شما داشته باشد.

۳- یکی از داروهایی که برای ترمیم مو در طب سنتی خیلی پیشنهاد می شود گیاهی به نام مصطلکی است.

۴- سبب تقویت مو می شود و از نظر طب سنتی گیاهی گرم است .

۵- پودر این گیاه را پیشنهاد می کنند که با حنا ترکیب کنند و روی سر قرار دهید.

ترمیم مو به روش طب سنتی تاثیری دارد ؟

این گیاه هم به صورت روغن و هم به صورت پودر در عطاری ها موجود می باشد.یکی دیگر از ترمیم مو به روش طب سنتی برای ترمیم استفاده از پوست سبز گردو و حنا است که ترکیب آنها سبب مقاوم شدن ریشه های مو می شود و از ریزش مو جلو گیری می کند و در بعضی مواقعه بعضی از افراد برای اینکه موهای خود را رنگ مشکی کنند استفاده می کنند و از رنگ های شیمیایی استفاده نمی کنند که سبب آسیب رسیدن به موهایشان شود.ترمیم مو در طب سنتی هزینه ترمیم مو بسیاری وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارد ولی در نهایت شما موی سالم با درخشندگی و زیبایی خاصی خواهید داشت.