ترمیم خط رویش مو

ترمیم خط رویش مو

ترمیم خط رویش مو پیشانی

با توجه به نوع های مختلف ترمیم مو همه افراد به دنبال روشی هستند که اکستنشن مو بدون در و با نتیجه دهی سریع داشته باشند.روشی به نام سیفر روشی است که با استفاده از لیزر انجام می شود و جواب دهی فوق العاده ای دارد.این روش اولین بار در فرانسه انجام شد. با استفاده از روش ترمیم خط رویش مو مانند روش های قدیمی نیاز به سوراخ کردن پوست سر و نفوذ حدودا تا عمق ۶میلیمتری که بتوانند گرافت های مورد نظر را اخراج کنند وجود ندارد.در این روش با استفاده از دستگاهی بدون دخالت دست و با سرعت خیلی بیشتر گراف های مورد نظر را خارج می کنند.

ترمیم خط رویش مو پسرانه

مزیت ترمیم مو با این دستگاه نسبت به روش های دیگر این است نه تنها نوک تیز و برنده پانچ را ندارد که به عمق پوست فرو نمی رود بلکه سری های ظریف که در حدود ۷۸/۰ تا ۲۵/۱ میلی متر قطر دارد و با چرخش همزمان وارد قسمت بالای پوست می شود و سبب می شود فولیکول مو کمترین آسیب را ببیند.زمانی که افراد تصمیم می گیرند ترمیم سرم مو را انجام دهند در مرحله اول هدفشان این است که دارای تراکم بالا مانند موی طبیعی را داشته باشد.

۱- در روش ترمیم خط رویش مو ظرافت پانچ به کار رفته به صورت یکنواخت انجام می شود.

۲- فولیکول های استخراج شده یکنواخت هستند.

۳- تعداد بالای گرافت ها استخراج شده تراکم بالایی از مو در ترمیم مو ایجاد شود.

ترمیم خط رویش مو دخترانه

این روش از بهترین روش های رفع طاسی است و  نتیجه سریعی را مشاهده خواهید کرد. کاشت مو با استفاده از لیزر با گذشت کمترین زمان با توجه به بدن فرد هیچ اثری از سوراخ های ریز که فولیکول ها که از بانک مو که در بسیاری از افراد پشت سر آنها است ، برداشته شده اند از بین می رود.از قسمت ناحیه پشت سر می توان دو یا سه بار دیگر برای ترمیم و زیاد کردن رنگ مو استفاده کرد .در این روش قبلی ترمیم است که با جراحی این کار را انجام می دهند ممکن است دچار عوارضی مانند کبودی یا خونمردگی دور چشم شوند ولی در روش ترمیم خط رویش مو هیچ کدوم از این عوارض را ندارد.

فرد می تواند بعد از ترمیم مو به زندگی روزمره خود بپردازد و نیازی به استراحت می باشد.